Processing GUI pro nastavení klávesnice 1.část

Vysíláno živě na https://www.twitch.tv/bastlir/

Další podobné články

Electronic TiltMaze

Cílem tohoto projektu je vytvoření jednoduchého ovládacího systému, který umožňuje naklápění dvou servomotorů pomocí analogového joysticku. Platforma řízená servomotory může simulovat pohyb například v ose X a Y — tedy naklánění doleva/doprava a dopředu/dozadu. Tento systém může sloužit jako základ pro různé aplikace:

- Manuální ovládání kamery nebo senzoru (např. na pohyblivé konstrukci nebo robotovi)
- Interaktivní ovládací panel pro školní projekty nebo herní ovladač

Elektrický ping-pong

Cílem projektu bylo vytvořit jednoduchou digitální verzi klasické hry ping-pong pomocí mikrokontroleru Arduino a základních elektronických komponent. Slouží k interaktivní výuce programování a rozvíjí logické myšlení a umožňuje hráčům ovládat pálky a sledovat pohyb míčku na displeji. Hra demonstruje propojení hardwaru a softwaru, což z ní činí zábavný a vzdělávací projekt.